Quantcast

Kirándulások

$
    1. 13-tól 2015. 07. 19-ig

A héten a szomszédban lakásfelújításba kezdtek, így mi elmenekültünk Alizzal és Botonddal anyuékhoz minden nap.

Hétfőn egész elviselhető lett az idő, így délután anyuékkal elmentünk a Vár lábánál lévő csúszdás játszótérre. Aliz élvezte, pedig nem is olyan régen, még nem mert a zárt a csúszdán lecsúszni, most már nem volt vele gondja :-)

20150714_162018 másolataKedden anyuéknál ebédeztünk, majd uzsi előtt indultunk Nagyvázsonyba a Kinizsi várba. Mikor a múlt héten Tapolcára mentünk, akkor látta meg Aliz és kérte, majd ide is látogassunk el, így mivel az idő sem volt olyan vészes, elautóztunk :-)
Aliznak tetszett a vár, az ágyú, megpróbálta beletuszkolni az ágyúgolyót is, persze sikertelenül. Megmászta a sok-sok csigalépcsőt, ami a vár tetejére vezetett. Persze a hangulata kiszámíthatatlan volt, így akadt hiszti, meg dac, de közben élvezete is a dolgot. Egyszer kapott ki, mikor átdobott a várfalon egy gyerekökölnyi követ. Szerencsére nem sokan tartózkodtak a várban, így nem lett baj, de szívbaj nélkül megtette, és nem is izgatta, hogy megdobhatott volna valakit :-( Most még a szent beszéd se használt, akkor lett jobb a kedve, mikor deresre “húztuk” majd bezártuk a kalodába :-) Fura gyerek 😀

Szerda délután a dédiékhez mentünk. Aliz folytatta a hisztis, dacos viselkedést, szerintem kicsit megártott neki a sok mamázás, hiányzott neki az atyai szigor.
Aliz mindenen megsértődött. Anyóssal máshogy játszottak a tapadó korongos játékkal, és mikor a dédi nem úgy dobta akkor kiakadt, ment a hiszti, a földre csapkodás, és persze a dacoskodás, hogy az csak úgy jó, sehogy máshogy. Egész délután mindent csak azért is ellenkezőleg csinált… Fárasztó volt…

20150718_174741 másolataCsütörtökön délelőtt Celldömölkre autóztunk, ahol megnéztük a Kemenes Vulkánparkot. Aliz nagyon élvezte, az egész interaktív, sok mozgó kép, videók, film a vulkánokról, kitörésről. Volt egy iskolás csoport idegenvezetővel, aki látva Aliz lelkesedését külön neki magyarázott a vulkánokról, arról, miért zöld a fürt a hegy felett, a lányka pedig élvezte, hallgatta :-) Jó volt nézni a sok topa iskolás között, hogy az én négy éves lányom a legaktívabb és érdeklődőbb :-) A látogatóközpont után tervben volt, hogy felmászunk a Ság hegyre, de annyira meleg volt, Botond pedig olyan nyűgös, hogy kihagytuk. legalább lesz okunk felmenni jövőre :-)

pénteken szerencsére már nem dolgoztak, így itthon tudtunk pihenni. Aliz anyósnál volt egész nap, mi pedig Botonddal élveztük a semmittevést. csak voltunk, ültünk, játszottunk, néztem a tévét és csak léteztem a melegben…

Szombaton már reggel lementünk Tihanyba, ahol finomat ebédeltünk. Peti ment tárgyalásra, így mi anyuékkal maradtunk. Aliz pancsolt, Botond jót aludt az én régi kiságyamban, majd fagyiztunk egyet :-)

Vasárnap anyuéknál ebédeltünk, aztán mi hazajöttünk, Aliz viszont fent maradt. Nem mentek sehova, otthon játszottak, rajzoltak, színeztek…

Botond nagyon élvezet az alvást a szabadban. A lakásban a hét végére olyan meleg lett, amit már nehezen lehetett elviselni, de kint az árnyékban egész elviselhető volt.
Ügyes fiú, vasárnap átfordult hasra, így már estére szépen bebarangolta a takarót, amit a földre terítettem neki :-) Igaz már egy fokkal tovább lépne, meg ha nem engedem neki, hogy a pihenő székben kicsit felüljön ordít. Ha pedig féloldalasan ültetem, akkor állni akar. A védőnőnek is simán felnyomta magát állásba, mikor azt nézte, hogyan tud ülni… Szóval hiába az új tudomány, neki már ez sem jó :-)
Most még jól alszik éjjel, nyolctól nyolcig, csak vizet kap néha, ha megébred, de különben csicsikál :-) Az egyszeri evésadagja 180-200 között mozog :-) napi négyszer eszik, így ez nem kis mennyiség :-)
Jövő héten oltást kap, meglátjuk, hogyan viseli (én nehezen fogom).

Kirándulások a Kisbabanapló oldalon jelent meg.